Gotland

hej Elin här
nu är de så att jags ka åka till gotland i natt .... eller vi måste åka klockan 4:00 i morgon oh gå upp typ klockan 3:00
vet inte riktigt om det är morgon eller sen natt aja.(då båten gå 7:00)
Jag kommer nog kunna slänga in något inlägg men förvänta er inget av mig .
Elvira sa att hon skulle uppdatera varje dag från Spanien . Men vet inte hon uppdaterade inte i går och har inte gjort det i dag heller men det kanske kommer . får se om hon håller det hon lovat .
men vår uppdatering kommer suga i ca1 vecka eftersom båda ska bort men lovar att jag gör något snbbt inlägg så ni vet att jag lever hahaha . Gör ett till SISTA inlägg för typ denna vecka som kommer
kram Elin
föresten lova att göra en hiss och diss innan jag åker
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0