Elvira 13 år - börjar om.

Hej!
Det är jag som är Elvira. Jag skrev i rubriken att jag är 13, men jag fyller 14 om 22 dagar, bara så ni vet det!
Jag kommer iallafall driva denna blogg med bästa vän Elin, och vi två kommer uppdatera ett varsit inlägg varje dag . Minst! På min fritid så så brukar jag vara med mina vänner, plugga, fota, lyssna på musik. Jag spelar även bedmintoon på Fyrisfjärden i Uppsala. Det är världens bästa sport och även om jag kanske inte är jäätte bra så är det kul!
Det jag kommer skriva mycket om min varadag, foto, musik, och kanske lite om mina träningar, men det är inte så jätte intressant...
Jag kommer skriva mycket om mina känslor, vad jag tycker och tänker om saker. Jag menar inte att jag ska sitta här och skriva om mitt "deppiga" liv. nej, även om mitt liv inte är som jag kanske önskar eller vill att det ska va så vill jag bara nå ut till er. Visa att även om livet är dåligt ibland så finns det alltid något som kan pigga upp dig. Som denhä'r bloggen tillexempel? nejnej, skoja..
men hoppas ni gillar våran blogg o allt!
PS: headern kommer snart...


här va två fina bilder på mig, ha det bra. Puss och Kram! / Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0