en tår består av 1% vatten, och 99% kännslor

hej!
Nu har jag precis kommit hem, jag var hos mina kompisar, åt middag och sen kolla vi på en brasa, fast på andra sidan sjön? Fråga mig inte varför...
Men det var väll mys, just nu vill jag bara dööööö... Hur kan jag va så idiotisk? Jag har typ gråtit nu i en kvart?
Jaja, i morgon ska jag inte göra någonting, så då blir det mycket uppdatering. Lägger även upp bilderna från kvällen, och Elin dom bilderna från idag. Dom blev jätte bra! så imorgon blir det mycket bilder, då har ni något att se fram emot! Nu ska jag drika min milkeshake och sen sova eller se på film eller något upp piggande.
Hörs i morgon, puss och kran på er!
 

image description
På bryggan, jag och elin år jordgubbar choklad och jätte god pastasallad med festis! mysikt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0