Hela storryn från i går

Hej
Min uppdatering har inte varit så bra pga deet som hände igår ! jo det var så att :
Jag Erk och Gustav hade ridit och duchat av henne allt svett.  Hon skulle få springa upp till hagen själv för att hon var så sjukt taggad på att rulla sig . Och Erik och Gustav var där nereoch skulle släppa upp henne medans jag skulle öppna hagen . I hagen går ett sto som heter Veveca som är brunstig och var väldigt vild . Jag shasade i väg henne för att Henna skulle få komma upp och jag ropade ner.
-Släp henne nuuuu fort !
Dom släppte henne och pricis när dom gjorde det ropade jag :
-Neej vänta stanna Henna .
Då kom den hästen utspringandes i full galopp medans lilla Henna kom i full galopp från andra hållet och jag tappade kontrllen och rammle med armen under mig! 
Det gjorde så sjukt ont .. men hann inte tänka på det just i den secunden när Vececa kom stegrandes och bockandes emot mig . Jag kastade mig in mella staketet mella två hagar för att inte bli på sprungen !
Medans jag satt och grät för att det gjorde så ont och ropade på hjälp rullade sig Henna fridfullt i hagen  snacka om att jag var irriterad   på henne.
Erik och Gustav hade ämtat hjälp och dom schasade in hästarna i hagen igen . jag hade fortfarande lika ont i armen . Men eftersom jag bara bor 7 min där i från så gick jag hem ( Gustav följde med mig ) . 
När jag kom hem a jag på en fryspåse för attminska smärktan . Det är klart att det kändes mindre men det gjorde ont . På kvällen så åkte mamma och jag in till akuten dom kände och klämde och kunde inte hitta så mycket fel som tur var ! Just nu äter jag medicin 4 ggn om dagen i 1 vecka om det inte är bettre då ska jag tbx till sjukhuset. Om man säjer såhär detkunde vaarit värre men har fortfarande väldigt onti armen !

Nu lite allmän fakta om dagläget :
idag har jag och mamma varit och köpt en data till mig PUSS mamma älskar dig !
sen har det nog inte hänt så mycket mer en att jag vilat och gjort tråkiga saker men men sånt måste också göras.
inlägget blev väldigt långt men de vr mycket att skrva om 
Kram Elin 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0