I'm not telling you it's going to be easy. I'm telling you it's going to be worth it

Hej!
idag har jag inte så mycket att blogga om. Jag vaknade imorse vid 10 ungefär, sen vid lunch åkte jag och min familj och åt på stan sen va jag på stan lite och köpte ett par byxor på Ginatricot (bilden nedan) för 499 kr, eller 500 kr då men det är såhär onödigt med "99" på slutet men jag tycker dom är jätte snygga. Så klart sitter dom inte sådär bra på mina fula ben men dom är coola.
sen tog jag bussen hem och typ suttit i solen, världens bästa väder ju! och sen såg jag en film den heter "foot lose" den nya filmen, rekomemedras lungt, as bra!
Ja, nu är det såhär att Elin är inne på Akademiska sjukhuset för hon gorde illa sig i stallet så jag tror inte att vi ska förvänta oss så mycket bloggning av henne, hoppas det går bra bästa vän!
Nu ska jag se klart på filmen, det är väll en tre kvart kvar och sen hoppar jag i duchen. Efter det måste jag slå in min present( min mormor fyller år i morgon) jag kommer åka till henne med några andra i släkten tror jag. Men sen kansske Elin skulle sova hos mig men jag ska prata med henne i morgon.
ha det bar puss o kram!
image description

byxorna på bild 1: 499:- Ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0