Just because the relationship ended doesn't mean the feelings did.

Hej!
Nu har vi fått våran header, så sjukt snygg. Gjord av Anna hennes blogg står där nere, alla kollar då! Men just nu är jag hos mormor för hon fyller år o grejer. Det är sjukt mysigt, hon har kvar alla gungor sandlådor och saker från när vi var små så det är mysigt! Nu ska jag gå och äta tror jag. Juste jag prata med Elin och hon har ont men jag vet att hon fixar det, men jag träffar henne i morgon på stan, så jag längtar. Sen åker jag till våra kompisar på kvällen o det är mys, men ha det bra! Puss!


Kommentarer
Postat av: Nelle ❤

as fin design! Braaaa bloggning!! Men vad har hänt med Elin?? :o <3

Aja Hejdå, skulle ni kunna ha en frågestund? Skulle vaaaaa kul❤ Fin Blogg :)

2012-04-29 @ 14:44:14
Postat av: Elin

hej

tack för att du tycker det !läs inlägget ovn för att veta vad som hänt :)

kram Elin

2012-04-29 @ 17:19:57
URL: http://elinoelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0