blogg.se

Hej! Just nu har iallfall jag et problem... BLOGG.SE.....
När jag ska gå in från min dator så går det så trökt, den bara stål och tuggar eller vad man ska säga. På Iphonen går det inte änns att komma in? Så just nu blir det inte jätte bra uppdatering men det får vi skylla på blogg.se ;)
 
Ja, just nu mår jag inte jätte topp, lite almän dålig dag, vet inte riktigt vad jag ska fylla veckan med eller något. Alla är i sina sommarstugor med sin fina släckt och själv har man åkt hem och sitter här i regnet. Ja.. Något tips på vad jag kan göra för att få lite bättre humör?
 
Idag har jag varit och hälsat på mormor, vi hittde inte på något speciellt pratade och sen var jag och min lilla syster ute och hoppa studsmatta i regnet. Vet inte varför men det var iallfall blött. Inget mer att säga men håller på med lite foton nu så vi får se hur det blir.
 
Ha det bäst. Kram Elvira
 
BUDER PÅ GAMMAL BILD...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0