Dagen

Hej!
Ja dagen har väll vart lite upp, och ner. Va med Erik och Gustav vi åkte till gränby för dom skulle köpa byxor och lite till så jag fick va med och hjälpa eller va man ska säga. Sen kom deras pappa och han betala typ och sen åkte vi hem till dom igen och dom åt och vi chilla och typ gjorde något med en knäpp app och det var väll lite tokigt, men sen träffa vi Elin osv sen gick vi hem till dom och jag lämna lite typ regn jacka och som jag hade lånat för det regna dom jag vet inte vad! Men sen gick jag hem duscha och nu ligger jag och lyssnar på musik och chillar:) skönt men imorrn blir det upp tidigt sen FMK på kvällen, inte jätte taggad men det blir nog bra;*
Kram Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0