Gränby (Y)

Hej! Idag vaknade jag skit tidigt så jag är sjukt trött, jag hade glömt att stänga mitt fönster  och jag har såhär ett stort glas fönster grej i taket så såklart så skulle det börja regna och ja jag hade ju inte stängt det så jag kände mig inte så lyckad...
 
Det blev lite ändrade planer för dagen men vi åkte till gränby centrum, jag var där med pappa, systrarna mina och Julia. Pappa skulle köpa ett par byxor och handla. Jag och min store syrra skulle handla lite kläder till spanien eftersom det är sjukt varmt så behövde jag lite sommar kläder!
Bilder kommer upp senare!
 
 
 
Fortsätt KOMMENTERA!
http://elinoelvira.blogg.se/2012/june/vi-behover-er-mer-an-ni-anar-nu.html#comment
 
TACK!
 
 
Bilden är på mif och Elin.
Kramar från Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0