min tisdag!

Hej förlåt för att jag inte bloggade så mycket i går, var sjuk:0

Ja i tisdags gick jag upp tidigt för att gå på Jensens skolavslutning, det var väll fint.. men jag vill inte lägga upp videon när som sjunger kanske inte alla vill så ja.

Sen så åkte jag hem till Anna ( hennes blogg : http://annasylves.blogg.se/ ) Vi fixade lite och sen kom Erik o Gustav och vi fortsatte att fixa lite hemlisar, sen kom ELin men hon gick hem ganska snabbt.
Sen åkte jag hem och fixa mig till fmk osv...

Sen tog vi (anna erik gustav elin) och deras kompisar bussen till FMK, det var kul! Jag trodde det skulle va mer folk men det var kul!
Åkte hem vid 11 något ochdå var jag bara tvungen att ducsha kännde mig så sjukt äklig efter fmk men sen somna jag.

onsdagen vakna jag med sjukt ont i huvudet, sjukt iriterande men det var kanske väntat efter fmk....Men jag var tvungen att åka på lite ärenden osv.. Sen sov jag hela dagen...

Ikväll kommer Malin, Emma , Sanna, Wilma, Joanna och Jennifer och dom sover här det kommer bli mys!

lördag blir det nog rix fm festival och sen måndagen Grönalund !
 

Ha det bäst! Kram Elvira

Bjuudeer stort på bilden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0