Önskemål av bloggläsare!

 
Hej!
Igår fick vi ett önskemål att vi skulle köra Hiss och Diss på bloggen, så nu kommer en :
 
 
 
 
HISS:
Den här mascaran har jag just nu, den är sjukt bra och ett tips till er! Den håller jätte länge och är bra lika lång tid!
 
 
 
DISS:
Nu kanske jag är lite tråkig men jag dissar ljug. Varför ska alla hålla på att snacka om andra saker det inte vet , blir så iriterad. Kan man bara inte säga sanningen så får man stå för vad man säger om man vet vad man säger. Inte hålla på att säga saker du inte vet är sant, ta reda på om saker är snart innan ni snackar om det. Bara ett litet tips.
En fråga till er, vill ni att jag ska göra hiss och diss varje vecka? Kommentera!
Puss och kram / ELVIRA
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varje vecka <3

Svar: okej tack! <3
elinoelvira.blogg.se

2012-06-22 @ 13:09:20
Postat av: Anonyyyyymus

Varje vecka :) <3

Svar: None
elinoelvira.blogg.se

2012-06-27 @ 12:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0