Ska ta tag i detta nu

Hej
vet att uppdateringen av mig värkligen suger och inte alls är bra på något sätt.
vet inte riktigt vad jag känner för bloggningen ena minuten tänker jag liksom .. men fan nu ska jag blogg vår blogg ska bli bäst men sen känner jag liksom av villken anledning har inget att skriva om osv .. blablabla
men nu ska jag kämpa och försöka komma igång på riktigt .
inte vara nånting mittemellan .
när jag och elvira startade denna bloggen skulle vi värkligen kämpa vi skrev bra uppdataering och liksom kolla nu .
Det är inte direkt bra uppdatering ? eller varken av mig eller elvira (men elvira uppdaterar mer ) .
nu f*n asså nu ska det bli nått vi ska stiga vår blogg ska värkligen bli bra och komma i topp form .
med detta menar jag inte att vi sa bli en någon kändisblogg som paows eller Nellie Bs utaan bara känna att man kommit en bit på vägen känna att man har en statestik som man kan säja högt för alla känna att man har det självförtroendet.
jag ska vara helt ärlig nu :
Jag skulle aldrig i mitt liv ha lust att säja till någon mäniska på denna jord om hur vår blogg ligger till.
Jag skulle värkligen skämmas men nu när ni läsare nu har fått reda på hur våran blogg ligger till lite om man säjer så .
nu ska VI kämpa vår blogg ska stiga i statestik,sidvisnig,kommentarer och blogglovin .(följare)
JAG VET hur j*vla bra vi kan egentligen .
NU SATTSAR VI PÅ FRAMTIDEN .
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0