Tänker

Hej
Idag ska jag typ inte göra nånting ... Men hade tänkt skriva lite sammanfattat om mina känslor för BLOGGANDET . Jag vet inte riktigt har funderat ett tag på att skaffa en ny blogg själv .. Jag tyckte liksom inte att det funkat så bra att ha en blogg med två personer det blir lite virrig . Även känner jag liksom villka är det ens som läser våran blogg ? Det är ju det ointressantaste jag sätt . Jag tycker mer om bloggar som har en inriktning som tex nellie Berntsson har en hästblogg . Ponnysaning skriver skvaller inom ridsporten osv alla bloggar som jag läser och diggar har inriktat sig på någonting som dom gör väldigt bra . Men våran liksom
Hur kul är det att veta att jag o Elvira tex ska sova över eller när vi skriver vad vi ska göra en dag typ så här kan ett inlägg se ut :
Hej
Idag ska jag och Elvira ner på stan och köpa grejer blid på det sen . Sen hem till Elvira och typ chilla
Kraaaam

Liksom hallå ! Hur ointressant är liksom inte det förlåt men faktiskt ett as tråkigt inlägg jag vet inte om jag ska bättra mina inlägg och så ... Men vad ska jag skriva om det är det som är frågan !
Kommentera gärna vad NI tycker
Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0