älskling :* ?

hej
haha TILL ELVRIRA ISAKSSON :
Älskling ingen fatta ett skit av vad du skrev i om eurovison status grejen haha så söt !
min dag har varit sjukt trist -.-  först va jag ute och solade med min nya bikini :D sen efter det gick jag in och åt lunch . sen tråkade jag sönder tills jag ba pappa har vi målar färg ?
han hmm vet inte ... ska kolla
jag okej
han nej vi hade ingen .. vad ska du måla
jag mitt nattycksbord (stavning)
han du kan  börja med att slipa och lalalalala ...
sen åkte vi och köpte en fin vit färg så har målat det nu ska måla det en ggn till på tisdag när det torkat
haha värdelöst inlägg vet uppdatering och allt suger ... men designen gör också allt tråkigt kan lägga in en bakgrund iaf ;)
kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0