Call me maby?

Hej!
Skulle bara säga att rubriken lyder, jag har tråkit så ring mig om ni har något att säga, eller messa.
Jag kan säga det rätt ut, Uppdateringen idag har sugit!
Förlår jätte mycket! Elin är sjuk och jag har hjälpt pappa att lägga i båten.
Eller det var ju inte vi som va i den det är för tungt med det var sånhär dag då man skulle göra det. Sen åkte jag med mamma till solariet men jag sola inte. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och myser, snart ska jag nog gå ut och springa, asså det är sjukt skönt att springa i dethär vädret, inte för kalt inte för varmt, intressant?
Ja jag har inte så mycket mer att blogga om.


Puss o kram! / Elvira
.
Sjukt fin bild asså, nej...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0