Dethär är JAG, ingen annan.

Hej!
Är just nu så sur! Inget just nu vill som jag vill. Jag ville bara säga att alla ni får acceptera mig som jag är och ingen annan. Shit vi är människor liksom? Vi kan inte ändra på hur vi är? Ska vi bara täcka över ansiktet med skit och lossas va någon man inte är?  Vem som hälst kan göra vad man vill med mig men jag tänker inte ändra på mig själv. Jag har hittat mig själv, och om vissa inte har gort det är väll inte det mitt problem. Gå och skaffa ett liv asså? Skartta åt livet innan livet skrattar åt er liksom.
Ja, det är så jag tycker. Nejnej...Jag behövde inte bara skriva av nejnej..
Inga onödiga kommenterer tack.

Puss och kram / Elvira !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0