Fake friends are like shadows, always near you at your brightest moments. But in your darkest hours are they nowhere to be seen.

Hej alla!
Nu sitter jag och ser på tv, jag är ensam hemma... Idag har jag haft Kurs hela dan så inget specielltså. Sen efter skolan stannade jag Wilma och Malin i skolan vi va väll inte helt normala men jag fick inte alls mycket gjort... Men ska lämna in en uppgift i veckan så måste jobba mycket... Jaja, inte så intressant. Jag dör, jag ska till skolan på lördag! Sen efter det ska jag ta en cp buss till min farmor för mina kusiner är där! Det blir väll bra... Berättar mer om lördagen senare i veckan. Ikväll laddar jag upp några bilder som jag och elin tog !
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0