hooot

rubriken stämmer! sitter ute i solen med datorn och chillar. vädret asså! inte för att göra er ledsna eller så men det ska blir minusgrader på nätterna nästa vecka! uschh!
Ja så passa på att njuta nu! Ja min dag har inte varit så speciell, försökte klara mig utan Elin för hon hade JOUR med några andra och då så fick jag inte va med henne och såå. Inte gort så mycket, Jag hade eng-KP och vi snacka om facebook, typ vad man kunde skriva där som man inte kunde skriva i värkligheten, och så handlade det om en kille i något land som blev avstängd från sin skola för att han hade skrivit elaka saker om sin lärare på facebook och jag ab okeeeyy... lite överdrivet att stänga av honnom, prata med killen istället liksom?
Ja så intressant. Så om ni har tråkigt kan ni ju alltid ringa mig för jag vet att jag har tråkigt.
Så nu ska jag gå till min kanin som är på goshumör idag faktiskt, det får man ta vara på.
Häär får ni en bild på oss!

ni får vrida på era huvuden för jag orkar inte vända på bilden
Puss och kram / Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0