Jag vet ..

Hej
jag vet att min uppdatering har SUGIT men igår kunde jag inte blogga och i trosdags var jag så sjukt trött så det blev inget å heller
Torsdag:
I torsdags som ni kanske vet hade ja goch Tania en liten mini fest fr Elvira !
jag hade bakat tårta dekorerat och fixat.Elvira hade gjort cocostoppar och tagit med massa tropisk  frukt !
Tania hade köpt jordgubbar och bakat cupcakes . GUD man han typ bara äta  10 min så var man proppmätt . Det är så knäppt att när man vill hanågot tp gott om man säjer så finns det aldrig . och när man inte vill det finns det hur mkt som helst ... orkar inte sjuk tirriterande .

Fredag:
så blev jag väckt vi 8 på morgon för att vi kulle till landet ..... hea dagen gick och jah orkarinte skriva vd jag gjorde där men det är typ ingnting intresaant !
kom hem vid 22:00 igen oh var typ helt död kollade på film sen sov jag
och
PLUS på allt detta har jag fått en skit jobbig förkylning det rinner i ögona jag hostar hela tin och är täppt i näsa skit renet ut sagt!'
Ha det bra Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0