ridnigen idag

hej
red idag därför den dåliga uppdateringen ! Red på en maxad d-ponny (unghäst ) vid namnet Snorkfröken (Snorkan) . Jag tyker faktiskt att det gick jätte bra !
vid red till sjöängen en äng där vissa hästar går på bete när ponnysarna går på ridläger det var super kul och hon var super duktig . Det var väldigt myket fritt man fick rida hur man vill och vllken gångart som helst . Efter 20-25 min när vi hade ridit där så red vi upp en liten krånglig och grenig kätterväg i skogen !
Det var super mysigt . Men det var ett ställe som det var lite träskmark om man säjer så om hon bev lite fundersam över . Annars var det en rolig lektion . Tyvär har jag ingen bild på henne därför tar jag en från hemsidan !
Kram Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0