Silence & Smile are two powerful words...Smile is the way to solve many problems & Silence is the way to avoid many problems!

Hej!
I heljen har jag haft sjukt mycket att göra, förlåt för den dåliga bloggningen. I lördags var det först kunskapsskolansdag, hur tråkit som helst och alla var typ ledisga så ja... Jag var typ värd. Alla andra var såhär duktiga barn med mvg i allt så kom jag där hejohå. Det roliga var att när jag tog upp min telefon då så sa hon som hjälpte hoss"komihåg att nu ska ni va så trevliga som ni aldrig vart förut" och så kollade hon på mig jag ba aaaah typ tyg ner telefonen och "blev artig". Ja..
Sen kom jag hem, åt och sen åkte vi till farmor och farfar och där skulle kusinerna sova över undert heljen, vi var runt i oliklekparker och hade kul. Sen åkte jag hem och inget mer typ. Sen i morse skulle jag iväg och lyssna när min lilla syster hade någon musikal med massa andra, jätte gulligt! Sen så skulle vi hem och sen iväg och snart åker vi igen, men först ska vi till stället där jag bodde förut och hämta sista grejer som grejer till bryggan och grejer vi hade på vår egna strand. Åååå vill tillbaka dit! Just nu är Elin  på KM på Lurbo så hon uppdaterar nog inte så mycket heller. Juste nästa vecka fyller jag år! Jag vet inte hur mycket jag kan blogga den dagen/dagarna men jag får försöka.
ETT TIPS: sök på : youtube.com/lillabloggen
DET KOMMER GÖRA DIN DAG! LOVAR! HAHAHAHAHAH



i får nöja med denhär för jag bloggar inte på min dataor utan pappas och ahn har inga bra bilder...
Puss och kram! / Elvira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0