skulle ridit men min arm sa emot

Hej !
Min uppdatering idag har inte varit så bra men jag har varit i stallet och ridit !
så det förklarar saken!
Ridningen idag :
I dag red Gustav på Henn eftersom min arm inte är så bra kunde jag inte rida . Vi red i Hågadalen en väg som vi bruar rda men svängde in på Linne stigen ! den var väldigt mysig ch lång därför bbehövde vi vända . Men den vär även lite krånglig med små berg stenigt träsk och lite jobbig mark . Så det blev nästan bara skritt hela väg eller jo.. det blev galopp okså såklart och trav men inte så mycket . Det beror också på värmen det var 21 grader helt sjukt !
Nu
  ska jag kolla på Big Brother älskar värkligen det programet !
Ha det bra
Kram Elin

Stampe från i vintras !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0