vädret in my heart (y)

Hej!
Det blev en jätte fin byrå med lådor (3*3) vit och fin. Nu sitter jag på bakongen och solar, o bloggar, och med mig har jag min kanin! mys! idag ska jag inte göra något speciellt... Ta det chill och bara vänta på sommarlov...Fast ändå, imorgon är det skola o grejer. Dö! Vill ha sommarlov nu och föralltid! Ja...
Jag hoppas att ni gillar vår blogg,vi har sjukt bra statistik för att inte ha haft bloggen så länge. hoppas ni gillar bloggen och alla våra uppdateringar. Nu börjar ju skolan så nu blir det kanske lite mer mobilbloggnong men vi lovar att uppdatera helatiden! Komihåg att det är inte jag och Elin  som får bloggen att fungera, utan et är ni, utan er skulle vi inte haft bloggen! Puss!
SKULLE BARA SÄGA ATT BILDEEN I INLÄGGET INNAN ÄR FÖR ATT ALLT HAR BÖRJAT BLOMMA OCH DET BETYDER SOMMAR!

 
kram och puss!/ Elvira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0